torstai 9. huhtikuuta 2015

Melekeen vois sanua jotta huhhuh...

Tämä viikko ollu töis aika maharotoon syystä jotta porukkaa ollu lomalla, joka tarkoottaa käytännös sitä että 12 hengen lapsiryhmä jää iliman ohjaajaa.. Ja miten tämä muhun liittyy niin just sillä jotta mää oon ollu se täyttävä palanen käytännös yksin.. Lapsia ryhmäs 9-11 ja ikähaarukka 9kk-2v.

Jottei kuulosta ihan harjoottelijan raa-alta hylykäämiseltä niin on mulla kaverina nainen joka on aloottanu mun kans yhtäaikaa. Sillä erolla ettei tiedä ainuastakaa lapsesta mitää, edes nimiä. Suoraa sanottuna vaan tiellä! Esimerkkinä ku yritän pärvöttää 11 lapsen vaipanvaihdot puoleen tuntihin( oliski joskus vaan keltaanen täyte vaipas!) niin tämä tuloo lasta leikittämähän siihen pienelle hoitopöydälle.. Syöttö ja nukuttamistilantees ämmy katuaa juoruamahan vauva puolelle ja siinä vaihees ku viimmeenen rakkauden hedelmä meinaa nukahtaa niin tämä tuloo sitä kutittahan ku ei näytä nukkuvan.. Jos en muuta espanjaksi osaa niin murhata katseella hyvin perinpohojaasesti..

Tnään opettaja Laura tuli ja kehuu jotta oon yyper reipas ja auttavaanen ja on pahoollansa ku mun "apuri" ei tee mitää..

Mutta oon yli iloonen jotta koin tämän hikipääs- viikon, koska tätä tämä on tälläästä näillä joka päivä! Ja on voittaja fiilis vielä hyvän palautteenki myötä! Outua miten nopiaa on lapsien luonteenpiirteet, tavat ja nimet oppinu.. :D kyllä tuloo vähä isoompiki vänä ku täältä lähäretähän, mutta onneksi siihen on vielä piiitkä aika.. :)

Tuli vielä mielehen, jotta tuos nukuttamis tilantees on tosi yleistä joillaki jotta nauratetahan lapsia ja samalla vaaditahan olemahan hiljaa.. En tiedä onko vaan järjen köyhyyttä vai ammattitaidon puutetta... Pitää ottaa horation vaihde silimähän ja selevittää.. :)

-Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti